רעיונות שאני רוצה לנסות

בחורף – לישון עם בגדי ההתעמלות.  להכין את הכל ממש ליד המיטה.  כך קל יותר אם רוצים להתאמן בבוקר.

למדוד את משך הארוחה שלי, ולנסות להאריך אותה לכדי 20 דקות.  אותה כמות אוכל! רק לאכול לאט יותר.

 להכין רשימת של מזונות-המלכודת שלי, היכן אני "פוגשת" בהם ואיך להתמודד עם המפגש או להימנע ממנו.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s