בסוף השבוע זה תמיד קצת יותר קשה

בעיקר כי אמא שלי מכינה לי את האוכל שאני הכי אוהבת, וזה בדרך כלל לא אוכל דיאטטי.

הדרכים שלי להתמודד עם אכילת-יתר בסוף השבוע:

    • סיפרתי להורים שלי שאני שמורת על התזונה שלי, וביקשתי מהם לתמוך, לעודד, לא להציע ממתקים, ולבשל לי בהתאם.
    • אני מכריחה את אמא שלי לפרט לי כל מתכון שהיא מכינה, ואז אני מעלה אותו ל"חשב התזונה" של SP וכך אני יכולה לפחות לדעת בדיוק כמה אכלתי, מה, וכמה עוד נשאר לי.
    • זה שאני אוכלת בעצם רק שתי ארוחות בשישי ושתיים בשבת – די עוזר. לישון הרבה גם עוזר לי פחות להתעסק בעצמי ובשעמום ולא לחשוב שאני רעבה כשאני לא.
    • אני נכנסת ל-SP כמה שיותר ומנסה לקרוא כל מיני מאמרים ופוסטים של אנשים במקום לאכול.
      פוסט זה פורסם בקטגוריה היום, מחשבות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

      להשאיר תגובה

      הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

      הלוגו של WordPress.com

      אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

      תמונת Twitter

      אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

      תמונת Facebook

      אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

      מתחבר ל-%s